Avui ens hem endinsat al nostre bosquet d’una manera diferent… ens hem tapat els ulls i hem provat d’escoltar allò que la natura ens contava. Alguns hem sentit el vent i els ocells que ens visiten cada matí; puputs, gorrions, merles… D’altres hem escoltat més enllà… hem pogut sentir el so de l’arc de sant Martí, la remor del mar i fins i tot la veu d’un antic company d’escola que ens saludava des de caseva… I això no és tot; els nostres Nautes ens han explicat que han sentit lleons, goril·les i  en Tarzan que s’engronsava dels arbres.

IMG-20150415-WA0013
Gràcies als nostres sentits ben desperts, hem pogut deixar l’empremta d’aquesta experiència penjada dels enormes pins del nostre bosquet, fent visible allò que roman dins nostre i avui hem volgut compartir amb els companys.
Esperem que us agradi i us animeu a escoltar no només amb les orelles, com procurem fer nosaltres!