Ens alegra molt convidar-vos a la xerrada que oferirà en Jordi Mateu dia 20 de març. Durant la sessió, compartirem les bases de l’educació viva per a l’acompanyament emocional amb els infants i per a les estructures pedagògiques a les escoles.

Jordi Mateu Zorita
Mestre de primària des de 1990, graduat en psicolingüística i format en psicomotricitat, he treballat a diferents escoles de Catalunya i Califòrnia. He col·laborat amb la Xell, una xarxa d’escoles d’educació activa i vivencial. Des de fa 18 anys em dedico també a la formació del professorat i a l’assessorament de centres, primer com assessor LIC del Departament d’Educació i actualment a nivell privat. Sóc pare de 4 fills, ;un nen de 16 anys, una nena de 7 anys, un nen de 5 i un petit de 3 anys.

INSCRIPCIÓ A LA XERRADA

Los campos marcados con * son obligatorios