El passat dissabte vàrem iniciar una activitat amb la que estam molt il·lusionats, es tracta de la nostra “Factoria en Català”!

La nostra comunitat escolar és molt rica en llengües. Famílies que provenen d’altres indrets d’Espanya, altres del nord d’Europa, algunes d’illes llunyanes… i fins i tot de les antípodes!

Algunes d’aquestes famílies ja estan familiaritzades amb la llengua catalana i per d’altres, és encara ben difícil d’entendre. D’aquesta manera la nostra particular “Factoria” pretén oferir a les famílies de l’escola un espai de conversa en català mentre aprofitam el temps per elaborar materials per als infants.

En aquesta ocasió vàrem ampliar el nostre abecedari de lletres de llana, una activitat que ens va ben engrescar a tots i amb uns resultats fabulosos.

Gràcies a tots el que hi vàreu participar. Ja estam pensant en la propera!