Avui us parlarem d’un dels aspectes que caracteritza la nostra escola i que pensam que té un pes important en el fet que infants i adults s’hi trobin tan a gust: la part estètica i creativa.la foto(5) No és cert que ens agrada gaudir d’uns espais agradables, amb llum natural i que ens transmetin calma i benestar? Doncs nosaltres pensam que si pels adults aquests aspectes són tan importants… imaginau com ho han de ser pels infants.

Sovint tendim a pensar que els espais pensats i dedicats als infants han d’estar plens d’infinitat de colors cridaners, de renous estridents que suposadament els estimulen, de materials que vessen per tot arreu col·locats sense cap criteri a l’espera que siguin utilitzats de manera acurada… No es mereixen els més petits uns espais que els aportin tranquil·litat? Ambients, materials, detalls… que transmetin estima, cura, calidesa.

La nostra escola vol oferir a totes les persones que entrin als espais, tant infants com adults, aquesta atmosfera calmada que ens convidi a quedar-nos i a passar una estona agradable. Les plantes, la música, les teles, les olors… ens ajuden a crear aquest ambient quasi màgic que permet que entrem i deixem a fora totes les presses, els neguits, els nervis… i puguem gaudir des de la serenitat i la quietud.

la foto(4)

La importància de la llum, dels colors, dels materials i de la seva col·locació dins l’entorn són aspectes bàsics que procuram cuidar molt i alhora fer que aquests trets estètics no interfereixin en la funcionalitat dels espais.

Volem una escola per viure, per sentir, per jugar…

secretaria

I entre tots, amb molta estima i cura, estam construint aquests espais acollidors i amables per tal que convidin a tothom que vulgui a quedar-se i gaudir-los.

la foto

Us animau a començar el dia amb un somriure?

bon dia