Aquest dissabte 21 de desembre hem celebrat a NAU Escola la nostra primera jornada festiva de portes obertes.

El primer que van fer en sortir del llit va ser mirar per la finestra i comprovar que no quedava resta dels núvols que anunciaven pluja, i es que quan les coses es preparen amb tanta d’il·lusió el bon temps sempre acompanya.

Des  que obrirem les portes no va parar d’arribar gent, molta més de la què ens imaginàvem! Les primeres en arribar foren les famílies de l’escola carregades amb tot allò que havien preparat per a la paradeta de menjars. Us deguéreu aixecar molt prest per tenir-ho tot a punt, moltes gràcies pel vostre esforç!

Per aquest dia es van programar quatre tallers d’art en els quals hi podien participar tant els menuts com els adults. L’equip educatiu de la Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca es va fer càrrec d’aquest tallers fent com sempre una feina excel·lent.

P1010228_edit

RECORDS I GARROVES : T’agrada passejar per la natura? Quines coses t’hi han passat? Un taller on recordam experiències viscudes a la natura i les penjam al garrover de l’escola, on deixam l’empremta dels nostres records.

P1010241_edit

ACUDIT A CANVI D’ABRAÇADA: Oferesc una rialla a canvi d’un acudit! Pensau que tot es pot comprar amb doblers? Amb aquesta activitat reflexionàrem sobre les coses que no tenen preu i la nostra capacitat d’oferir-les als altres.

P1010257

EL TEU MOMENT!: On es troba la felicitat? Vàrem crear entre tots un mural ple de les petites grans coses que ens fan sentir bé i no costen doblers, reflexionant així sobre el que és realment important a la vida.

P1010233

I TU, QUÈ HI PINTES?: Un cercle pot convertir-se en un sol, una pilota o un cap. Què podem arribar a crear si ho ajuntam amb un triangle? Una invitació a descobrir el món infinit de les formes geomètriques.

P1010248

Totes les famílies de l’escola van col·laborar  aportant algun menjar casolà que venerem en una paradeta d’allò més animat. Hi hagué xocolata desfeta i una gran varietat de coques dolces, cupcakes o galetes per als més llépols i també pa amb sobrassada, pintxos de truita, quiches… pels qui preferien el salat.

P1010246

En el mercadet nadalenc s’hi pogueren trobar diferents articles donats a NAU per a la seva venda com llibretes de paper reciclat estampades artesanalment pels membres de la cooperativa, pinturetes de colors no tòxiques, sabatetes d’infant fetes a mà i samarretes de Little Typo o canelobres de ferro forjat fets especialment per a l’ocasió (gràcies Javi!)

P1010220

The Fisher Kings van omplir el pati de música amb el seu concert de folk. Grans i petits ho vam disfrutar molt. Gràcies artistes!

P1010267

Els músics va donar pas a la visita comentada on varem poder presentar els espais a totes aquelles persones interessades així com explicar el desenvolupament del dia a dia de l’escola.  La veritat és que no esperàvem que els interessats fóssiu tants! Així que les visites comentades es van organitzar en grups durant bona part del matí.

Moltes gràcies a tots els que vàreu assistir-hi! va ser un dia fantàstic.