II Trobada Musical Intercicles

Nau Escola 2019

Per a tancar el primer trimestre i acomiadar-nos fins a l'any següent, alumnes i famílies ens trobem per a celebrar la II Trobada Musical.

En aquesta jornada els infants decideixen de quina forma participar. Alguns ens regalen actuacions en solitari tocant algun instrument, uns altres estrenen una coreografia dissenyada per a l'ocasió, uns altres interpreten algun tema musical, i altres prefereixen gaudir com a espectadors. Les Trobades Musicals no són un festival on tots els nens i nenes de la classe interpreten la cançó que aquest any han triat els adults, sinó que són elles i ells, qui enfront de la proposta d'aquesta activitat decideixen si volen o no participar i de quina forma.

És inspirador veure com amb setmanes d'antelació s'entusiasmen amb els assajos que sorgeixen espontàniament en les estones de descans, o quan demanen ocupar la sala de música durant els moments d'activitat autònoma per a practicar amb el piano o repetir les coreografies perquè tot surti ben coordinat o quan s'apunten sessió rere sessió als tallers de música per a assajar el tema que interpretaran en un grup més nombrós, enguany una nadala amb molt de swing!

En el vídeo podeu veure una mostra d'aquest dia tan musical. Què comenci la funció!