Doncs si, conte acabat… per ara! La història continua a partir de setembre! I per tota la gent que treballa per aquest projecte la feina no ha fet més que començar…

La darrera setmana de curs la vàrem dedicar, sobretot, a fer que la calor fos més suportable i que el temps que els infants passaven a l’escola fos el més relaxat possible. A aquestes alçades tots estàvem esgotats! Infants, mares i pares, mestres… Calia aconseguir que aquests darrers dies es visquessin, encara més, sense presses, sense nervis, respectant al màxim els ritmes d’uns infants que, com nosaltres, semblava que s’ensumaven les vacances des de feia molta estona!

collage siluetesAixí doncs oferírem molts menys tallers i més estona de circulació lliure, que era allò que veiem que els feia ganes! També moltes estones de joc interior per combatre el calor! I els tallers enfocats a passar estones agradables (i refrescants!) tots plegats. Sucs ben fresquets, frozen yogurts, granissats, gelats de fruita… tot fet per ells!

collage festa aiguaTambé ens calia refrescar-nos per fora, així que era indispensable treure la piscineta, les mànegues, els cubells, els pulveritzadors, les esponges, els estris de manipulació… i sobretot aigua fresqueta! Com veieu a les imatges, tothom en remull, i després a assecar-se al solet!

I com no podia ser d’altra manera, per acabar la setmana que posava el punt a aquest curs escolar, una bona festa de tancament, amb els pares, les mares, els tiets i les tietes, padrins i padrines, amics, cosins… tohom que volgués passar una bona estona estava convidat! L’ AMIPA va organitzar aquest esdeveniment: els menjars, la música i fins i tot una sorpresa ben especial pels infants!

collage gimcanaUna gimcana molt entretinguda que comptava amb personatges ben especials per dur-la a terme! Va ser un èxit i els menuts estaven encantats!

collage musicaI fins ben tard la festa va continuar! Rialles, converses plegats, compartir el menjars que les famílies havien preparat, infants i adults protagonitzant moments únics… Un tancament únic per a un segon curs únic!

Les classes s’han acabat, ara toca descansar i passar temps amb la família.

Per la nostra part, continuam endavant per aconseguir que el tercer curs de l’escola sigui encara millor! Treballam de valent per organitzar i preparar tot allò que és necessari per encetar una nova etapa, on el primer curs de primària començarà a rodar i l’etapa d’infantil s’anirà consolidant dia rere dia!

Moltes gràcies a tots per la vostra participació i per la confiança!

Ens veiem al setembre!