Nau acollirà a partir de gener una formació organitzada per l’Associació Edu-K, una associació que fomenta i promou la formació, l’educació emocional i l’autoconeixement com a mitjà per aconseguir el desenvolupament integral de la persona.

A través del 10 mòduls, aquest curs ofereix una aproximació a diferents pedagogies com ara Waldorf, Montessori, Shichida o Activa, unit a aspectes bàsics com l’educació emocional i altres enfocaments que poden ser molt útils i que ofereixen les eines necessàries per a l’excel·lència educativa.

Aquest curs, de caràcter teòric-pràctic i vivencial, està dirigit a professionals del sector educatiu, estudiants i pares/mares i comptarà amb professionals de caràcter local, nacional i internacional, de reconeguda experiència i acreditats per les escoles oficials.

Aquesta formació està reconeguda i homologada per la Conselleria d’Educació amb crèdits de Formació Contínua del Professorat

• INTEGRACIÓ I APRENENTATGE Facilita Laura Frau / 23 i 24 de gener
  • WALDORF I LES SEVES APLICACIONS Facilita Karla Benice / 20 i 21 de febrer
  • ENFOCAMENT PEDAGÒGIC D’STEINER Facilita Laura Pla / 13 i 14 de març
  • EDUCACIÓ VIVA Facilita Judith López / 24 i 25 d’abril
  • LA PEDAGOGIA MONTESSORI Facilita Colette Chaumier / 22 i 23 de maig
  • MÈTODE SHICHIDA Facilita Laura Frau / 26 i 27 de juny
  • MONTESSORI I LES SEVES ETAPES Facilita Mariola Duchement / 25 i 26 de setembre
  • LES APORTACIONS DE EMMI PIKLER Facilita Alidé Tremoleda / 23 i 24 d’octubre
  • L’EDUCACIÓ EMOCIONAL Facilita Antonio Esquivias Villalobos / 27 i 28 de novembre
  • ENFOCAMENT GESTALT “aplicat a l’aprenentatge” Facilita Laura Frau / 18 i 19 de desembre
  • CREIXEMENT PERSONAL Facilita Irene Domínguez (mòdul opcional) / 17 i 18 de juliol
  • SUPERVISIÓ Facilita Laura Frau (mòdul opcional) / 21 i 22 d’agost

Podeu descarregar el programa complet en aquest link

HORARI
Divendres de 17.30 a 20.30 h i dissabtes de 9 a 14 i de 16 a 20 hs.
Els divendres,15 dies després de cada mòdul, s’oferirà un espai creatiu i vivencial de 18 a 20.30 hs.

LLOC
Sala de formació de Nau Escola – c/Josep Antoni de Cabanyes, 8- Palma (Pol.Ca Valero)

PREU
130€ al mes – 120€ per a socis d’edu-K i famílies Nau

INSCRIPCIONS
Per a inscripcions i/o més infomació podeu emplenar el següent formulari

Error: No s'ha trobat el formulari de contacte.