DATES i HORARIS:
18 de febrer de 10 a 14 h.

PREU: 30 € (berenar inclòs)

ADREÇAT A: Mestres i estudiants de magisteri

PLACES: 25

Nau Escola és un projecte que neix de la convicció de les persones que en formam part de que una altra educació és no sols possible sino necessària. És per això que treballam en construir un espai d’aprenentatge per a infants, pares i educadors.

Els curs passat vàrem iniciar les jornades pedagògiques amb la intenció de poder atendre les peticions d’aquells mestres, estudiants i altres professionals de l’educació que s’havien interessat en la manera de fer del nostre centre. Per a nosaltres va ser una experiència molt valuosa, és per això que Nau Escola obrirà de nou les seves portes el dissabte 10 de desembre per convidar-vos a fer un viatge a l’interior del nostre projecte educatiu.

PROGRAMA:

• 10.00 a 12.00 h PART TEÒRICA
    Parlarem del què és NAU Escola, com va néixer, quines són les bases pedagògiques i la nostra metodologia de treball i com la posem en pràctica en el dia a dia.
    Posarem especial atenció en la importància de l’acompanyament emocional i parlarem també del disseny dels ambients preparats i dels diferents materials i recursos per a l’aprenentatge, ja sigui mitjançant l’exploració autònoma o a través de propostes i tallers.
  • 12,00 a 12,30 h DESCANS PER BERENAR
  • 12,30 a 13,45 PART PRÀCTICA
    – Visita explicativa als espais de l’escola.
    – Dinàmica i experimentació als ambients.
  • 13,45 a 14,00 h POSADA EN COMÚ
    Destinarem els darrers minuts de la jornada a posar en comú de l’experiència del dia.