DATES i HORARIS:
5 de març de 10 a 14 h. (complet)

9 d’abril 10 a 14 h. (complet)
21 de maig 10 a 14 h.
11 de juny 10 a 14 h.

PREU: 30 € (berenar inclòs)

ADREÇAT A: Mestres i estudiants de magisteri

PLACES: 25

formacio_nau

Nau Escola és un projecte que neix de la convicció de les persones que en formam part de que una altra educació és no sols possible sino necessària. És per això que treballam en construir un espai d’aprenentatge per a infants, pares i educadors.

Des dels inicis del projecte han estat molts els mestres, estudiants i altres professionals de l’educació que s’han interessat en la manera de fer del nostre centre. Han estat vàries les escoles que ja ens han visitat, per conèixer com és el dia a dia en una escola viva i per a nosaltres ha estat un plaer poder compartir amb totes elles la nostra mirada sobre l’educació. Es per això que iniciem amb molta il·lusió la primera d’aquestes jornades pedagògiques.

En aquest sentit oferim al llarg de l’any diferents formacions dins el marc de l’educació viva. Aquestes activitats estan destinades principalment al col·lectiu educatiu i a les famílies que formen part d’aquest projecte però també a totes aquelles persones interessades en aquest tipus d’educació i que desitgin apropar-s’hi o aprofundir-hi.

Nau Escola obrirà les seves portes el dissabte 5 de març per convidar-vos a fer un viatge amb nosaltres a l’interior del nostre projecte educatiu.

PROGRAMA:

• 10.00 a 12.00 h PART TEÒRICA
    Parlarem del què és NAU Escola, com va néixer, quines són les bases pedagògiques i la nostra metodologia de treball i com la posem en pràctica en el dia a dia.
    Posarem especial atenció en la importància de l’acompanyament emocional i parlarem també del disseny dels ambients preparats i dels diferents materials i recursos per a l’aprenentatge, ja sigui mitjançant l’exploració autònoma o a través de propostes i tallers.
  • 12,00 a 12,30 h DESCANS PER BERENAR
  • 12,30 a 13,45 PART PRÀCTICA
    – Visita explicativa als espais de l’escola.
    – Dinàmica i experimentació als ambients.
  • 13,45 a 14,00 h POSADA EN COMÚ
    Destinarem els darrers minuts de la jornada a posar en comú de l’experiència del dia.

Les persones interessades us heu d’inscriure a través del següent fomulari. Una vegada rebem la vostra sol·licitud us confirmarem la plaça i us indicarem la forma de pagament.

INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS

Error: Formulario de contacto no encontrado.