Espai Famílies, és un espai de formació i reflexió organitzat per NAU Escola per tractar aquells temes relacionats amb l’educació i l’acompanyament dels nostres infants.

En aquest espai abordam temàtiques que ressonen amb totes aquelles situacions amb què ens anem trobant els adults que compartim vida amb petits, ja siguem pares, acompanyants, educadors, avis…

Els infants, en el seu propi camí i interpretació del món, es qüestionen tot allò que es van trobant per tal d’anar construint la seva pròpia imatge. Pensam que el constant qüestionament de l’infant és a la vegada una oportunitat per al nostre re-qüestionament, ja que ens obre la porta a una nova mirada cap a tot un seguit d’assumptes, que de no ser així potser mai no ens plantejaríem.

L’Espai famílies es proposa com a espai de trobada per a compartir aquesta mirada. Una mirada cap a la infància que s’enriqueix i s’encadena gràcies a les aportacions del grup de treball.

PERFIL DEL FORMADOR
El guia d’aquest espai família serà en Javi Cervera, fundador de l’espai d’educació respectuosa S’Aigua i acompanyant de NAU Escola des dels seus inicis. Format en música i configuració sistèmica familiar, actualment amplia la seva formació en pedagogia sistèmica amb en Carles Parellada a l’Institut Gestalt.

METODOLOGIA
Les sessions combinaran una part teòrica i també es portaran a terme dinàmiques que permetin contrastar amb l’experiència tot allò que a la ment no passa de ser un tip d’idees que sovint costa comprendre.

Per tal d’aprofundir en tots aquells aspectes que es tractaran a les sessions, es facilitaran diferents materials.

PROGRAMA
Us proposem a continuació el programa des d’on intentarem donar cabuda a aquells temes que solen centrar les nostres converses, inquietuds i neguits.

Sessió 1 – 30 d’octubre
Acompanyament i presència. Que es presència?

Sessió 2 – 20 de Novembre
Límits

Sessió 3 – 11 de Desembre
Rols que adoptem els adults. Que passa què sempre acabo fent igual? (1)

Sessió 4 – 22 de Gener
Rols que adoptem els adults. Que passa què sempre acabo fent igual? (2)

Sessió 5 – 12 de Febrer. (Data modificada)
Ús de la paraula. Quantes vegades dic NO?

Sessió 6 – 11 de Març
Les pors que ens sorgeixen

Sessió 7 – 22 d’Abril.
Si estan tot el dia jugant, aprenen o no aprenen? Què és qualitat educativa?

Sessió 8 – 27 de Maig
Educació sexual

Sessió 9 – 10 de Juny.
Els avis. Conflictes de mirada

Tots aquests temes estan profundament interrelacionats, de manera que aquesta proposta és només un punt d’inici, un mapa de part del territori pel qual anirem circulant, sempre seguint la continuïtat del grup i el sentit de les nostres converses, les diferents inquietuds que apareguin en aquest camí.

HORARI I PREUS:
Un divendres al mes de 17 a 19 h.
Preu reduït per trimestre: 40 € (famílies NAU 30€)
Preu per sessions soltes: 15 € (famílies NAU 12€)
Servei d’acompanyament per a infants: 5 € per infant (mínim 4 infants)

* Per iniciar l’Espai Famílies és necessari un mínim de 10 persones inscrites.
* Inscripcions per sessions soltes s’han de confirmar el dilluns abans de la data de la sessió.

INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS

Error: Formulario de contacto no encontrado.