La sexualitat és humana i el desig ja es manifesta en la sexualitat infantil de moltes maneres: en la curiositat per la diferència sexual, en el descobriment del propi cos erotitzat o en les rialles de complicitat davant el misteri del cos de l’altre. Durant la infància, tot allò relatiu al cos i a la interacció amb les persones més significatives de l’entorn, modularà la vida afectiva i sexual de cada subjecte.

De tot això ens parlarà Piedad Ruiz, dissabte 29 de novembre a Nau Escola.

Piedad Ruiz Castillo és Psicòloga Clínica i Psicoanalista. Directora del Seminari Huellas del psicoanálisis en el pensamiento contemporáneo, impartit a la UNED-Madrid. Autora del llibre El maltrato a la mujer i coautora de Conceptos freudianos. Docent i supervisora de la Fundació Ademo (FEAPS) d’educació especial. Imparteix regularment xerrades a escoles infantils i centres escolars, així com en Escoles de Pares.

QUAN? Dissabte 29 de Novembre a les 11 h.
ON? Sala de formació de Nau Escola (Josep Antoni de Cabanyes, 8, Palma)
PREU: 10€ per participant (Gratuït per a famílies Nau)
INSCRIPCIONS a través del següent formulari:

Error: Formulario de contacto no encontrado.