NOVA ACTIVITAT!

DIMECRES 11 DE SETEMBRE A LES 16.00 h CLASSE DE PROVA! *
Si vols venir escriu-nos a activitats@nauescola.com per apuntar-te.

* Per la classe de prova s’abonaran 5 € a descomptar de la mensualitat en cas d’inscripció.

A través del ioga i d’una forma lúdica, treballarem la consciència corporal, l’equilibri i la concentració, eines que ens ajuden a desenvolupar recursos interns molt valuosos per afrontar les diferents situacions que se’ns plantegen en el dia a dia.

ACOMPANYA: Àngels Cayero, mestra de Nau Escola diplomada en magisteri especialitat llengua anglesa per la UAB, ha complementat aquesta formació amb un curs sobre Pedagogia Transformadora de Victòria Subirana a Katmandú i un màster en Guia Montessori per l’International Montessori Institute i la UB.

Per a qui? Activitat adreçada a infants de 5 a 10 anys.
Quan? Dimecres de 16:00 a 17:00.

PLAY IN ENGLISH

En aquestes sessions na Marina convidarà als infants a participar de jocs i activitats lúdiques tot practicant l’expressió en anglès.

ACOMPANYA: Marina Bibiloni, graduada en Estudis Anglesos per la UIB, Ha estudiat i treballat com a assistent de conversa al Regne Unit i als Estats Units i acumula anys d’experiència en acompanyament infantil en moments de lleure com a monitoria i directora de club d’esplai.

Per a qui? Activitat adreçada a infants de 3 a 10 anys.
Quan? grup 3-5 dilluns de 15:30 a 16:30 / grup 6-10 divendres de 16:00 a 17:00.

LABORATORI D’ART

Oferirem un espai on acompanyar la creativitat de lʼinfant a partir dels recursos que ens ofereixen les arts visuals. Ens relacionarem amb un ampli ventall de possibilitats per anar descobrint i adquirint nous llenguatges expressius.

ACOMPANYA: Mar Barceló, llicenciada en Belles arts. Professora dʼeducació Visual i membre de lʼequip de Nau Escola. Combina la seva tasca com a educadora amb el desenvolupament de diferents projectes artístics i de mediació amb diferents comunitats.

Quan? Dimarts de 16:30 a 17:30
Preu activitat: 50€ mensualitat (material inclòs)

TALLER DE TEATRE

Obrir les portes de la màgia del teatre. Oferir un espai de creació, recerca, imaginació, joc, descoberta, a partir del treball en equip; on la clau sigui gaudir.

Aquest taller va dirigit a tots els nins i nines que tenguin curiositat per conèixer què és el teatre, o que ja n’hagin fet alguna vegada i vulguin repetir l’experiència.

ACOMPANYA: Mar Fiol, Actriu, ballarina, psicomotricista i mestra. Graduada en Art Dramàtic per l’ESADIB. És cofundadora de la cia Res-i-Dual, amb la qual es troba treballant en els muntatges Jordi era el drac i Activitats per un Cristià. Com a ballarina forma part de l’espectacle Anatomia de la por. Està immersa en el món educatiu des del 2011. Ha realitzar diversos tallers teatrals a Cala Blava amb Núria Fiol, per dinamitzar els infants i joves de la urbanització i voltants; al col·legi Pedro Poveda; a l’escola de teatre Rafel Brunet, al col·legi Madre Alberta i al CEIP Es Pont. També duu el grup d’infants i adults de Deià.

Per a qui? Activitat adreçada a infants de 3 a 10 anys.
Quan? grup 3-5 divendres 16:00 a 17:00 / grup 6-10 dimecres de 16:00 a 17:00.

DANSA CREATIVA

Els més petits coneixeran el seu cos i descobriran les seves possibilitats mitjançant la dansa i lʼexpressió corporal. Amb el joc com a punt de partida treballarem vies dʼexpressió i de comunicació amb els altres.

Es vol posar a l’abast les eines necessàries perquè els infants tenguin la possibilitat d’aprendre els valors de convivència del dia a dia. És un punt de partida i no d’arribada, que pot permetre la progressió en les capacitats expressives i en la sensibilització artística de l’infant.

Per a qui? Activitat adreçada a infants de 3 a 10 anys.
Quan? grup 3-5 dimarts 16:00 a 17:00 / grup 6-10 dilluns de 16:00 a 17:00.
Preu activitat: 45€ mensualitat

Per a qui? Activitat adreçada a infants de 3 a 5 anys.
Quan? grup 6-10 dimecres de 17:00 a 18:00.

CHESS CLUB

Un espai on els infants poden apropar-se i perfeccionar aquest meravellós joc d’estratègia alhora que posen en pràctica destreses matemàtiques, la memòria visual, la noció espai-temporal i d’atenció. Aquesta activitat s’acompanyarà en llengua anglesa.

ACOMPANYA: Anabel Navas. Estudiant de medicina i professora d’escacs per a infants. Ha cursat el darrer curs de secundària al col·legi britànic de Sevilla (amb menció honorífica a l’estudiant de l’any en l’àrea de Biologia) i els estudis de batxillerat a la North Harford High School a Maryland (EUA).

Per a qui? Activitat adreçada a infants de 5 a 10 anys.
Quan? grup 5-8 dimecres de 17:00 a 18:00 / grup 9-12 dijous de 17:00 a 18:00.