El mes de juliol Nau obrirà les seves portes per oferir una formació que ens fa especial il·lusió: Art a l’escola.

La forma d’entendre i de treballar l’art és un dels nostres trets d’identitat. Entenem l’educació artística com un fet interdisciplinari i transversal des del qual poder treballar de manera reflexiva despertant la curiositat i l’esperit crític de l’infant. Trobam en l’art la possibilitat de fer visibles els processos d’aprenentatge, tot generant nous significats.

Durant aquestes sessions compartirem amb vosaltres la nostra mirada i coneixerem diferents llenguatges plàstics i visuals i parlarem sobre com aplicar metodologies creatives a l’aula a partir de les arts.

Aquesta formació es planteja en 3 sessions:

1. Pràctiques artístiques contemporànies. Creadors i projectes que introdueixen l’art de manera innovadora a l’educació formal. Estratègies, llenguatges i materials plàstics.
  2. Com ens relacionam amb l’art? La nostra relació amb l’expressió artística passant per l’experiència. Jugam, experimentam, cream.
  3. Pràctiques col·laboratives i participatives a través de l’art a l’escola.

Facilita: Mar Barceló, llicenciada en Belles arts. Professora d’educació Visual i membre de l’equip directiu i docent de Nau Escola. Combina la seva tasca com a educadora amb el desenvolupament de diferents projectes artístics i de mediació amb diferents comunitats.

Dates: 8, 9 i 10 de juliol
Horari: de 10:00 a 14:00 h
Tarifa: 200€ amb el material inclòs
Inscripcions: anar al formulari