Espai Famílies, és un espai de formació i reflexió organitzat per NAU Escola per tractar aquells temes relacionats amb l’educació i l’acompanyament dels nostres infants.

En aquest espai abordam temàtiques que ressonen amb totes aquelles situacions amb què ens anem trobant els adults que compartim vida amb petits, ja siguem pares, acompanyants, educadors, avis…

Els infants, en el seu propi camí i interpretació del món, es qüestionen tot allò que es van trobant per tal d’anar construint la seva pròpia imatge. Pensam que el constant qüestionament de l’infant és a la vegada una oportunitat per al nostre re-qüestionament, ja que ens obre la porta a una nova mirada cap a tot un seguit d’assumptes, que de no ser així potser mai no ens plantejaríem.

L’Espai famílies es proposa com a espai de trobada per a compartir aquesta mirada. Una mirada cap a la infància que s’enriqueix i s’encadena gràcies a les aportacions del grup de treball.

FACILITEN:
Membres de l’equip directiu i de l’equip docent de NAU Escola

HORARI:
– Un dissabte al mes d’11 a 13 h.

PREU:
10 € per persona (8 € pares i mares de NAU)

LLOC:
Nau Escola.
Josep Antoni de Cabanyes, 8 (Pol. Industrial Can Valero)

INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS

Per a rebre informació sobre l’Espai Famílies podeu escriure a formacio@nauescola.com