Divendres passat va ser un dia d’emocions. Vàrem dir adéu a les tres practicants de la UIB que ens havíen acompanyat durant uns mesos.

Molta sort Esther, Sandra i Omayra i moltes moltes gràcies per la vostra feina!

Aquí us deixam unes línies que els hi vàrem voler dedicar.

Avui s’acaba una etapa ben especial. Per a vosaltres i també per a nosaltres! Un període que hem viscut plegats i amb intensitat. Els primers dies, les primeres setmanes foren plenes de dubtes, experiències noves, sorprenents… Havíem de cercar plegats quin era el nostre lloc. Vosaltres com us ubicàveu dins aquest projecte tan novell i especial, nosaltres com us podíem ajudar i facilitar-vos aquest camí. Varen ser dies plens de reflexió i de creixement. I vosaltres heu estat un punt ben important en aquest enriquiment, tant del projecte com de les persones que el formam.

Heu estat les primeres practicants que entraven per les nostres portes. Unes al·lotes valentes, curioses i amb ganes d’aprendre. I fou el nostre petit projecte el qual us va interessar!

Esperam i desitjam que sobretot  hagueu gaudit de l’experiència i us hagueu impregnat de totes aquelles experiències que us aportin d’alguna manera nous aprenentatges que pogueu aplicar  i que us facin créixer com a professionals però sobretot com a persones.

Estam ben contents d’haver compartit amb vosaltres les estones que us haguem pogut aportar. També ens falta molt de camí per recórrer i això de ben segur ha fet que us trobéssiu amb situacions que a un altre centre no haguéssiu viscut. Hem pagat algunes novatades amb vosaltres però això forma part de la nostra essència i del què realment som a dia d’avui: un grup de persones molt il·lusionades i potser un poc boges, que un dia decidiren obrir una escola! Un grup de persones a qui li ha agradat molt compartir aquest trocet  de camí amb vosaltres. I és per això que us volem donar les gràcies! Gràcies per entrar a Nau, gràcies per aportar un poquet de vosaltres al projecte, gràcies per observar els menuts i per tenir-ne cura com ho heu fet i moltes gràcies per les hores i la feinada feta!

Acompanyareu durant la vostra carrera molts de camins que comencen a viure la vida. Persones que confiaran en vosaltres i per les quals sereu figures molt importants i a qui estimaran de manera pura i desinteressada. Pensau en la importància de la feina que heu triat i exerciu-la amb responsabilitat i sobretot amb amor i respecte.

I recordau sempre que ser mestre significa sentir, viure i creure plenament en allò que fas.

Ser mestre és treball en equip, és cooperació, és comprensió.  És reflexió constant i és coneixement d’un mateix, fins i tot dels aspectes propis que menys ens agraden. És no saber mai quin dia ens espera. És una aferrada sincera d’uns infants que són el mirall de nosaltres mateixos. És tenir cura dels altres i és aprendre a observar més i actuar menys. És escoltar en comptes  d’omplir els silencis amb paraules buides, perquè els silencis també ens conten històries que hem de saber percebre.

Significa dubtar, equivocar-se, rectificar, prendre consciència i treballar per millorar.

És emocionar-se cada dia…

Ser mestre es sent molt a dins…  Esperam sincerament que vosaltres ho hagueu sentit també.

Us desitjam molta sort!

Amb molta estima,