I aquí ens trobam… Immersos tots en aquesta gran aventura que just acaba d’iniciar-se.

nau_escola_dec_2013_2

Dia 13 de setembre començava, no sols un curs escolar més, sinó la realitat de Nau escola. Totes les hores invertides en preparar els espais, en pintar les parets, en fer net, en pensar i repensar en la col·locació de tot plegat… tot això va adquirir un nou sentit la primera vegada que els infants entraren per les portes de l’escola i ho posaren tot a prova amb els seus jocs.

D’ençà d’aquell dia que sembla tan llunyà s’han donat molts canvis, girs inesperats, moments difícils i moments que ho compensen tot. La nostra escola és un nadó que hem de cuidar, alimentar i ajudar a crèixer dia rere dia. De vegades sembla que la força ens abandonarà pel camí, creiem defallir i tot sembla fer-se molt costa amunt. És en aquests moments en què recordam els nins i les nines, les seves rialles quan entren als ambients, les aferrades que ens regalen, els moments de delicada concentració quan estan immersos en un joc, les reflexions tremendament evidents que ens expliquen i les preguntes sovint tan complicades i alhora senzilles que formulen… i és llavors quan sabem que hem de continuar fent camí, quan les forces tornen renovades i l’energia es torna a notar viva.

nau_escola_dec_2012_02

Cada dia creixem un poquet més i passa a passa anam fent camí.  I aquest camí ens duu avui a iniciar aquesta via de comunicació amb les famílies que han confiat en nosaltres, que cada matí ens duen els seus fills i filles amb un somriure quasi tan gran com el dels menuts! A través d’aquest blog compartirem amb vosaltres experiències, moments i reflexions que creen el dia a dia de la nostra escola i que protagonitzen els infants que són qui ens marquen el camí a seguir.

Moltes gràcies per ajudar-nos a cuidar d’aquest nadó i per formar part de tota aquesta experiència!